1. Jabatan
|
| PSD |
| | 1 (20%) | |
|
|
| EGNC |
| | 1 (20%) | |
|
|
| Jpa |
| | 1 (20%) | |
|
|
| tuner |
| | 1 (20%) | |
|
|
| numeros al azar ruleta |
| | 1 (20%) | |
|
|
Total: 5 |
2. Kementerian
|
| JPM |
| | 1 (20%) | |
|
|
| MTIC |
| | 1 (20%) | |
|
|
| Jpm |
| | 1 (20%) | |
|
|
| https://www.guitarstuner.com/ |
| | 1 (20%) | |
|
|
| numeros al azar ruleta |
| | 1 (20%) | |
|
|
Total: 5 |
3. 1. Adakah Jabatan awda menyediakan komputer khusus bagi memasukkan kedatangan SSM?
|
| Ya |
| | 2 (40%) | |
|
|
| Tidak |
| | 3 (60%) | |
|
|
Total: 5 |
4. 2. Adakah awda menggunakan sistem kedatangan selain SSM?
|
| Ya |
| | 3 (60%) | |
|
|
| Tidak |
| | 2 (40%) | |
|
|
Total: 5 |
5. Jika ya, nyatakan sistem apa yang digunakan (……………………….)
|
| Test |
| | 1 (50%) | |
|
|
| numeros al azar ruleta |
| | 1 (50%) | |
|
|
Total: 2 |
6. 3. Apakah yang perlu dilakukan jika awda terlupa kata laluan SSM?
|
| Hubungi SSM Helpdesk |
| | 2 (67%) | |
|
|
| Menggunakan pautan Forgot Password di Home Page SSM Fiori |
| | 1 (33%) | |
|
|
| Hubungi ssm.info@psd.gov.bn |
| | 0 (0%) | |
|
|
| Hubungi Pusat Kebangsaan e-Kerajaan (EGNC) |
| | 0 (0%) | |
|
|
Total: 3 |
7. 4. Adakah awda sentiasa berhubung dengan Department Payroll Clerk di Jabatan awda bagi hal ehwal SSM?
|
| Ya |
| | 1 (33%) | |
|
|
| Tidak |
| | 2 (67%) | |
|
|
Total: 3 |
8. 5. Seberapa kerap awda berhubung dengan Department Payroll Clerk di Jabatan awda bagi hal ehwal SSM?
|
| Jarang |
| | 2 (67%) | |
|
|
| Selalu |
| | 0 (0%) | |
|
|
| Jika perlu sahaja |
| | 1 (33%) | |
|
|
Total: 3 |
9. 6. Siapakah yang sepatutnya mengemaskini maklumat Cost Assignment Business Unit Program dan Activity bagi peruntukan pembayaran gaji Pegawai dan Kakitangan?
|
| Department HR Administrator |
| | 2 (67%) | |
|
|
| Department Payroll Clerk |
| | 1 (33%) | |
|
|
| Jabatan Perbendaharaan, Kementerian Kewangan dan Ekonomi |
| | 0 (0%) | |
|
|
| Dynamik |
| | 0 (0%) | |
|
|
Total: 3 |
10. 7. Jika Struktur Jabatan awda tidak teratur, apakah impaknya? (Sila pilih jawapan yang betul, awda boleh memilih lebih dari satu (1) jawapan)
|
| Penyata Cuti tidak betul |
| | 2 (67%) | |
|
|
| Maklumat Kedatangan tidak dapat dikemaskini |
| | 0 (0%) | |
|
|
| Approver bagi Permohonan Cuti tidak teratur |
| | 0 (0%) | |
|
|
| Penggunaan Penilaian Prestasi tidak teratur |
| | 0 (0%) | |
|
|
| Penyata Cuti tidak betul; Maklumat Kedatangan tidak dapat dikemaskini |
| | 1 (33%) | |
|
|
Total: 3 |
11. 8. Bolehkah Pegawai Pentadbir yang ditempatkan (Deployed) di Jabatan awda membenarkan permohonan Cuti Pegawai / Kakitangan di Jabatan berkenaan?
|
| Ya |
| | 3 (100%) | |
|
|
| Tidak |
| | 0 (0%) | |
|
|
Total: 3 |
12. 9. Siapakah yang patut / boleh mengemaskini maklumat SSM Pegawai / Kakitangan yang ditempatkan (Deployed) di Jabatan awda seperti penyata Cuti, maklumat Training, Prestasi dan sebagainya.
|
| Jabatan asal (Primary Department) |
| | 3 (100%) | |
|
|
| Jabatan mana ia ditempatkan (Secondary Department) |
| | 0 (0%) | |
|
|
Total: 3 |
13. 10. Buat masa ini, Pegawai/Kakitangan yang baru sahaja Naik Pangkat dan Berpindah (Promotion & Transfer), Penempatan ke Kementerian lain (Deployment Cross Ministry), menubuhkan Position ID yang baru (Create New Position ID), apakah yang perlu dilakukan oleh Department HR Admin:
|
| Department HR Admin yang mengemaskini melalui PA30 |
| | 1 (33%) | |
|
|
| Dihadapkan ke SSM Helpdesk |
| | 1 (33%) | |
|
|
| Department HR Admin mengemaskini melalui ZEMOVADM |
| | 0 (0%) | |
|
|
| Dihadapkan dengan dokumen-dokumen yang berkatitan melalui emel ke ssm.info@psd.gov.bn |
| | 1 (33%) | |
|
|
Total: 3 |
14. 11. Jika ada sebarang pertanyaan mengenai permohonan Penetapan Jawatan yang telah dihadapkan melalui SSM, siapakah yang perlu dihubungi?
|
| Menghubungi SSM Helpdesk |
| | 3 (100%) | |
|
|
| Menghubungi ssm.info@psd.gov.bn |
| | 0 (0%) | |
|
|
| Menghubungi Pegawai / Kakitangan yang tertera di ruang komen status permohonan didalm SAPGUI |
| | 0 (0%) | |
|
|
Total: 3 |
15. 12. Adakah Manual Pengguna, Video Guide, FAQ dan ePoster yang telah disediakan di laman sesawang SSM Info Website membantu awda?
|
| Ya |
| | 2 (67%) | |
|
|
| Tidak |
| | 1 (33%) | |
|
|
Total: 3 |
16. 13. Jika awda ada sebarang cadangan atau penambahbaikan, sila nyatakan:
|
| Test |
| | 1 (25%) | |
|
|
| No |
| | 1 (25%) | |
|
|
| ok |
| | 1 (25%) | |
|
|
| https://www.ruletasaleatorias.com/ |
| | 1 (25%) | |
|
|
Total: 4 |
|